Ești acoperit în cadrul programului TicProtect și ești securizat 100% că vei primi banii înapoi. Ne asigurăm că vânzătorii îndeplinesc ceea ce au promis iar tu vei primi o rambursare de 100% (150% pentru evenimentele dedicate*), atunci când:
Ticombo te protejează împotriva livrărilor târzii, de aceea asigură-te întotdeauna când exact când primești biletele
Dacă nu ai primit biletele la timp**, anunță Ticombo în 5 zile de la ultima dată de livrare și cu cel puțin 2 zile înainte de eveniment, pentru a primi rambursare integrală (inclusiv orice comision și taxe de expediere/manipulare). Pentru a fi acoperit de TicProtect, trebuie să te asiguri că încerci în mod activ să primești biletele și că nu întârzii primirea acestora. Trebuie să postezi o solicitare pe platforma Ticombo în termenul de mai sus, pentru a fi acoperit de garanția TicProtect. Pentru comenzile cu întârziere o solicitare trebuie să fie postată, cât mai curând posibil, înainte de ora evenimentului.
* numai pentru evenimentele dedicate, indicate și marcate în mod specific pe pagina de listare a evenimentului, cu sigiliul de garanție de 150% și cu un maxim de 1000 de EUR în plus față de prețul plătit. TIcombo poate alege, de asemenea, să furnizeze bilete de la un alt vânzător și trebuie să i se acorde un timp rezonabil pentru a aranja acest lucru, dacă se optează pentru.
** până la termenul de livrare dedicat, cu excepția cazului în care s-a convenit cu vânzătorul un alt termen de livrare.
Ticombo protejează împotriva biletelor greșite, tocmai de aceea trebuie să te asiguri întotdeauna ce bilete primești.
Dacă ai primit bilete care nu sunt la fel cu cele pe care le-ai comandat, ești eligibil pentru a primi o rambursare completă (inclusiv orice comision și taxe de expediere/manipulare). Pentru a face astfel, anunță Ticombo în 3 zile după ultima dată de livrare, totuși cu 2 zile înainte de eveniment (cu excepția celor cumpărate cu opțiunea de preluare). În acest mod vânzătorul are șansa de a revinde altei persoane. Pentru a soluționa cererea, Ticombo îți poate solicita să returnezi biletele pe care le-ai primit astfel încât să le păstrezi în siguranță. Trebuie să postezi o solicitare pe platforma Ticombo în termenul de mai sus pentru a fi acoperit de garanția TicProtect. Pentru comenzile cu întârziere, o cerere trebuie să fie postată cât mai curând posibil, înainte de ora evenimentului.
Ticombo te protejează împotriva biletelor nevalide, de aceea asigură-te că biletele funcționează.
Toți vânzătorii individuali trebuie să confirme că biletele vândute pe Ticombo sunt valide și acordă accesul pe stadion. Noi reducem acest risc la minim, verificând istoricul vânzătorilor și schimbând bilete direct cu organizatorul, pentru evenimentele selectate. În cazul puțin probabil în care un bilet se dovedește a fi nevalid sau nu permite accesul, vei primi banii înapoi iar noi vom investiga cazul împotriva vânzătorului. Într-un astfel de caz, anunță Ticombo în termen de 5 zile (120 de ore) după eveniment (ora de începere a evenimentului) pentru a primi rambursare completă (inclusiv orice comisioane și taxe de expediere/manipulare). Ticombo poate solicita informații de la tine sau de la locul de desfășurare al evenimentului pentru a putea susține solicitarea. Trebuie să postezi o solicitare pe platforma Ticombo în termenul de mai sus pentru a putea fi acoperit de garanția TicProtect. Dacă nu reușești să postezi cererea în termenul limită, fondurile obținute vor fi puse la dispoziția vânzătorului.
Când solicitarea este soluționată, vei primi o rambursare integrală iar vânzătorul va fi interzis de pe platformă și urmărit penal pentru fraudă.
Dacă un eveniment este anulat și nu este reprogramat, vei primi o rambursare integrală (inclusiv orice comisioane și taxe de expediere/manipulare).
Dacă un eveniment este amânat și reprogramat, poți folosi biletele la data reprogramată sau, dacă timpul o permite, să le listezi pentru vânzare pe Ticombo. Nu oferim rambursări pentru evenimentele amânate sau reprogramate, spectacole parțiale sau pentru modificări de locație, dată sau ora de începere.
Dacă este necesar, ți se poate cere să returnezi biletul către Ticombo sau vânzătorului. Așa că păstrează-le în siguranță în cazul în care un eveniment este anulat.
Pentru a fi eligibil, trebuie să respecți Acordul utilizatorului, platformei și biletelor Ticombo și să urmezi cu atenție îndrumările și email-urile pe care ți le trimitem cu privire la comanda ta, inclusiv orice termene sau proceduri pentru a notifica Ticombo cu privire la probleme.
Programul TicProtect nu se aplică în cazurile de remușcări ale cumpărătorului sau din orice alt motiv decât cele enunțate mai sus.
Dacă ai o problemă cu comanda, te rugăm să deschizi o reclamație în perioada de timp necesară, din secțiunea “Achizițiile mele” din zona utilizatorului sau contactează Ticombo pentru a-ți furniza numărul comenzii.(ro.support@ticombo.com) cu furnizarea numărului comenzii tale.
Reținem banii vânzătorului până putem fi siguri că biletele vor ajunge la timp. Prin urmare, cererile trebuie deschise în timp util:
1.
Nu ai primit biletul la timp.
Deschide o reclamație în termen de 5 zile după ce a trecut ultima dată de livrare.
2.
Biletele nu corespund cu biletele comandate.
Deschide o reclamație în termen de 3 zile după ultima dată de livrare, totuși întotdeauna cu 2 zile înainte de eveniment (cu excepția celor cumpărate prin opțiunea de ridicare și a comenzilor întârziate).
3.
Biletele erau nevalide și nu îți permiteau intrarea la eveniment.
Deschide o solicitare în termen te 5 zile (120 de ore) după ora de începere a evenimentului.
4.
Un eveniment a fost anulat.
Deschide o solicitare în termen de 5 zile sau în ultimele 5 zile (120 de ore) după eveniment, cu excepția cazului în care ai primit informații de la Ticombo despre rambursare.
Rezumatul programului TicProtect pentru vânzători:
Stabilește prețul biletelor. Poți ajusta preșul biletelor de câte ori dorești, înainte ca acestea să fie vândute. Dacă nu poți modifica prețul unor bilete listate, înainte ca acestea să fie vândute, te rugăm să contactezi Serviciul de clienți pentru asistență. (ro.support@ticombo.com).
Dacă îți vinzi biletele și le livrezi în conformitate cu Acordul utilizatorului, al platformei și cu politicile, banii vor fi disponibili în 5 zile de la data evenimentului.
Soldul disponibil poate fi întotdeauna retras în contul tău înregistrat prin intermediul platformei noastre. Dacă vinzi bilete în mai multe valute, ar trebui să adaugi conturi corespunzătoare în aceste monede pentru a evita costurile de schimb valutar.
Plățile necesită finalizarea cu succes a procesului KYC (know-your-customer - cunoaște-ți clientul), pentru care ți se solicită să furnizezi informații cu caracter personal. Acest proces poate dura până la 7 zile. Prin urmare, recomandăm completarea profilului de vânzător și să adaugi o metodă de plată înainte ca biletele să fie vândute.
Poți contacta oricând Serviciul Clienți, pe parcursul acestui proces, dacă ai întrebări.